Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Edukacinė pamoka: saugus eismas

10 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Pamokų planai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 4 psl., (585 ž.)
Vertinimas:
10 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

KAUNO TECHNOLOGIJOS UNIVERSITETAS
EDUKOLOGIJOS MAGISTRANTŪROS STUDIJOS 2019 - 2020 m. m.
RUDENS SEMESTRAS
Darbą atliko: 
Individualus darbas – Mano vestas labiausiai pavykęs / Mano
svajonių edukacinis užsiėmimas (pamoka) (45 ar 90 min. scenarijus)
Studijų modulis: Curriculum (programos) valdymas
Darbo apimtis: ne daugiau 1000 žodžių (be literatūros sąrašo)
Užduotis vertinama 10 balų sistemoje
Saugaus eismo pamoka
Į mokyklą vaikai atvyksta patys arba juos atveža mokyklos autobusas. Tačiau remiantis Lietuvos
automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos kelių policijos tarnybos eismo
įvykių statistikos duomenimis, nuo 2019 metų sausio 1 dienos iki 2019 metų rugsėjo 1 dienos eismo
įvykiuose nukentėjo 60 nepilnamečių. Analizuojant eismo įvykius pagal Kelių policijos suvestinę,
reikia pažymėti, kad daugiausia vaikų nukentėjo pėsčiųjų perėjose.
Saugaus eismo pamoka skirta ikimokyklinių įstaigų vaikams ir bendrojo lavinimo mokyklų
mokiniams saugaus eismo, civilinės saugos ir priešgaisrinės saugos kompetencijų plėtojimui.
PAMOKOS TIKSLAI:
1. (skirti žinių įgijimui) mokėti pagrindines kelių saugaus eismo taisykles.
2. (skirti gebėjimų formavimui ir vystymui) ugdyti socialinių įgūdžių gebėjimus ir įpročius, poreikį
nuolat domėtis saugiu elgesiu gatvėje.
3. (skirti vertybinėms nuostatoms formuoti) skatinti pagarbą gyvybei, siekiant saugios ir sveikos
gyvenimo kokybės.
UŽDAVINIAI:
1. Supažindinti vaikus su eismo aplinka ir joje egzistuojančia tvarka, eismo aplinkoje esančiomis
grėsmėmis, eismo įvykių priežastimis ir pasekmėmis, bei pėsčiųjų ir keleivių saugaus eismo
užtikrinimo būdais.
3. Lavinti gebėjimus tikslingai pasirinkti informacijos šaltinius, kritiškai vertinti ir apibendrinti
informaciją, kūrybiškai mąstyti, valdyti savo emocijas, bendrauti ir bendradarbiauti, drąsiai išsakyti
savo požiūrį, saugiai veikti nekenkiant sau ir aplinkai, atsispirti neigiamai įtakai, rasti išeitį iš
susidariusios situacijos.
3. Ugdyti vertybines nuostatas, laiduojančias turimų žinių ir gebėjimų panaudojimą praktikoje, bei
aktyvią asmens poziciją, kuriant saugesnę eismo aplinką, pagarbą gyvybei, atsakomybei už jos
išsaugojimą.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus