Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

DUOMENŲ BAZIŲ RINKODARA

9 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 14 psl., (2564 ž.)
Vertinimas:
9 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

DUOMENŲ BAZIŲ RINKODARA
Savarankiškas darbas

Turinys
Įvadas....................................................................................................................................................3
Duomenų bazių rinkodaros sąvoka.......................................................................................................4
Trumpa duomenų bazių rinkodaros istorija..........................................................................................5
Duomenų bazių rinkodaros aktualumas ir svarba................................................................................6
Duomenų bazių rinkodaros suteikiamos galimybės..............................................................................7
Duomenų bazės naudojamos rinkodaros veikloje...............................................................................11
Informacijos rinkimas.........................................................................................................................13
Išvada..................................................................................................................................................14
Literatūra.............................................................................................................................................15

Įvadas
Mes gyvename globalizacijos ir aršios konkurencijos amžiuje. Tai lėmė svarbius rinkodaros
supratimo pokyčius. Įmonės suprato, kad reikia pertvarkyti savo veiklos kryptį nuo gaminio į
vartotoją ir kad rinkodaros kampanijos ir įmonės sėkmė priklauso nuo to kaip gerai įmonė sugebės
pažinti savo klientą, kurio norai ir pomėgiai dabar ypač greitai kinta.
Bet kurios įmones aplinka vis labiau prisotinama informacijos, ir įmonės gali lengvai pasimesti
tokioje informacijos gausoje. Bet naujausios informacinės technologijos leidžia efektyviau valdyti
bei analizuoti informaciją. Būtent tai paskatino įmones vykdyti rinkodaros veiklą, pagristą duomenų bazėmis.
Informacijos gausa tai nėra vienintelė aktuali problema. Šiandien aktualios problemos yra:
pardavėjų ir pirkėjų susvetimėjimas, sumažėjęs reklamos efektyvumas, padidėjusi konkurencija ir
gaminių supanašėjimas. Duomenų bazių rinkodara tapo galimu šių problemų sprendimo būdu.
Mūsų darbo tikslas – įrodyti Gehlcken teiginį, kad duomenų bazių rinkodara gali būti svarbus
įrankis siekiant užsibrėžtų tikslų.
Mūsų darbo uždaviniai:
apibrėžti duomenų bazių rinkodaros sąvoką;
aptarti jos atsiradimo priežastis;
atskleisti jos suteikiamas galimybes ir svarbą.

Duomenų bazių rinkodaros sąvoka
Paprasčiausias ir plačiai žinomas apibrėžimas yra toks: duomenų bazių marketingas – tai duomenų
apie klientą rinkimas bei panaudojimas įmonės tikslams pasiekti. Tačiau dėl pačio marketingo
apibrėžimo kitimo ir neapibrėžtumo, duomenų bazių marketingo panaudojimo skirtumų įvairiose
pramonės sektoriuose ir kitų priežasčių šis apibrėžimas nėra universalus.
Duomenų bazių marketingo sąvoka dažnai yra painiojama su panašiomis sąvokomis, tokiomis kaip
tiesioginis marketingas ir klientų santykių valdymo (CRM) koncepcija. Nors jų veikimo principai ir
apibrėžimai panašūs, tačiau iš tiesų jų panaudojimas skiriasi. Iš tiesioginio išsivystė duomenų bazių
marketingas, o iš jo CRM. Taigi šios sąvokos tikrai giminingos, bet turi ir skirtumų.
Pagal „Institute of Direct Marketing“ (IDM) pateiktą apibrėžimą tiesioginis marketingas apima
perspektyvų apibūdinimo, individualių pranešimų klientams pritaikymo, komunikavimo su klientais
ir jų lojalumo ugdymo procesą. Tačiau tai būtų labai sudėtinga arba net neįmanoma be gerai
parengtų ir kompiuterizuotų duomenų bazių. Tam ir atsirado duomenų bazių marketingas.
Sprendžiant iš pavadinimo susidaro nuomonė, kad duomenų bazių marketingas apima tik duomenų
rinkimo, kaupimo ir sisteminimo procesus, bet iš tiesų jis apima ir duomenų analizavimą bei
marketingo strategijų kūrimą. Taigi šios dvi marketingo strategijos padeda viena kitai: duomenų
bazių marketingo sukurtų strategijų pagrindu veikia tiesioginis marketingas, kurio dėmesio centre
yra tiesioginis komunikavimas su klientais (paštu, telefonu ir kitais būdais) siekiant sudaryti įmonei
pelningus sandorius.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus