Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

DIRBTINIO INTELEKTO PRITAIKYMAS ELEKTRONINĖJE PREKYBOJE

9.3 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 81 psl., (16696 ž.)
Vertinimas:
9.3 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

DIRBTINIO INTELEKTO PRITAIKYMAS ELEKTRONINĖJE PREKYBOJE

TURINYS
ĮVADAS 8
1. DIRBTINIO INTELEKTO PRITAIKYMAS ELEKTRONINĖS PREKYBOS
PROCESUOSE 10
1.1. Dirbtinio Intelekto svarba elektroninėje prekyboje 10
1.2. Dirbtinio Intelekto asmenybės bruožų nustatymas 12
1.3. Dirbtinio Intelekto pardavimų robotai 15
1.4. Dirbtinio Intelekto klientų valdymo sistemos 18
1.5. Dirbtinio Intelekto pardavimų asistentas 21
1.6. Teorinės dalies apibendrinimas 24
2. DIRBTINIO INTELEKTO SPRENDIMŲ TYRIMO METODIKA 27
3. DIRBTINIO INTELEKTO SPRENDIMŲ PRITAIKYMAS ELEKTRONINĖJE
PREKYBOJE 30
3.1. Respondentų pasiskirstymas pagal demografinius duomenis 30
3.2. Elektroninės prekybos etapai ir dirbtinio intelekto sprendimai 30
3.3. Respondentų pasitenkinimo lygis 34
3.4. Dirbtinio intelekto privalumai ir trūkumai 36
3.5. Dirbtinio intelekto sprendimų aktualumas elektroninėje prekyboje 41
3.6. Kalbos naudojimas bendraujant su klientais ir (ar) vartotojais 46
3.7. Respondentų nuomonė apie duomenų rinkimą 48
3.8. Tyrimo rezultatų problemos sprendimas 50
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 51
LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 55
PRIEDAI 62

ĮVADAS
Nagrinėjamos temos aktualumas. Šiame darbe bus analizuojamas DI pritaikymas
elektroninės prekybos srityje. Autorius (Gregory et al., 2019) teigia, jog per pastaruosius 20
metų elektroninė prekyba tapo revoliucinė globaliam verslui dėl gebėjimo pasiekti naujas
rinkas, pagerinti klientų aptarnavimo paslaugas bei padidinti pelningumą.
Naujumas. Autorius (Bicevskis et al., 2021) pripažįsta, jog tradicinį verslą, kai
klientas gyvai įsigydavo prekę, pakeitė skaitmenizuoti sprendimai. Nors skaitmenizuotų
sprendimų dėka pasiekti klientus yra paprasčiau, tačiau atsiranda papildomų faktorių, kurie
turi įtakos sprendimui pirkti prekes ar paslaugas, t.y. finansinė rizika, nesugebėjimas suteikti
prekės pažadėtų charakteristikų, apmokėjimo bei pristatymo rizikos. Šias grėsmes pastebi
(Babenko et al., 2019), kuris įžvelgia, jog siekiant elektroninės prekybos verslui išlikti, reikia
gebėti tikslingai prognozuoti, analizuoti bei nuolat tobulinti savo verslo procesus.
Darbo problema. Nors rinkoje sukurti DI sprendimai yra nesudėtingai pritaikomi
versle bei nereikalauja papildomos fizinės kompiuterinės įrangos dėl naudojamos debesų
kompiuterijos (ang. Cloud computing) technologijos, tačiau Lietuvos įmonės įsitikinusios,
kad norint įdiegti DI sprendimus yra būtina turėti specialių informacinių technologijų žinių ir
kompetencijų bei įsigyti papildomą įrangą. Todėl daugelis dėl tokio įsitikinimo vengia į
elektroninės prekybos procesus integruoti DI sprendimus, kurie galėtų pagerinti verslo procesus.
Objektas. Elektroninės prekybos etapai, į kuriuos galima integruoti DI: rinkos
tyrimai, rinkos skatinimas, derybos su klientu bei užsakymo pasirinkimas.
Darbo tikslas. Išanalizuoti tarptautinėje rinkoje siūlomus dirbtinio intelekto
sprendimus elektroninėje prekyboje bei patikrinti, ar juos naudoja įmonės, siekiančios
pagerinti savo verslo procesus.
Uždaviniai:
1. TeorinėjedalyjeišanalizuotielektroninėjeprekybojenaudojamusDI sprendimus;
2. Atlikti tyrimą ir įvertinti Lietuvos įmonių naudojamus ir (ar) žinomus dirbtinio intelekto sprendimus elektroninėje prekyboje;
3. Patikrinti teorinėje dalyje išanalizuotų DI sprendimų aktualumą praktikoje, siekiant pagerinti verslo procesus elektroninėje prekyboje.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus