Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Defektų analizė UAB „Stabdžiai“ įmonės pavyzdžiu

9.8 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 17 psl., (2416 ž.)
Vertinimas:
9.8 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Defektų analizė UAB „Stabdžiai“ įmonės pavyzdžiu
Savarankiškas darbas

Turinys
Įvadas 3
I. Mokslinės literatūros analizė 4
II. Įmonės UAB ,,Stabdžiai” charakteristika 9
III. Proceso charakteristikos 10
IV. Tikrinimo metodai, taikomi procese 12
V. Produkto kokybės lygio problema 13
Išvados 16
Literatūra 17

Įvadas
Defektų analizė–vienas iš svarbiausių faktorių visoje kokybės analizėje ir vadyboje.
Šiuolaikiniame inovacijų amžiuje kokybės vadybai yra skiriama labai daug dėmesio. Svarbiausias
tikslas visų įmonių yra gaminti kuo geresnį ir kokybiškesnį produktą ar paslaugą, panaudojant kuo
mažiau išteklių - mažiausiomis išlaidomis. Kai kokybė gera, tai vartotojas ir gamintojas yra
patenkinti. Prastos kokybės gaminiai yra nuostolingi tiek gamintojui, tiek vartotojui, kadangi
reikalauja daugiau išlaidų juos tiriant ir gerinant, todėl jų kontrolė ir prevencija yra labai svarbi.
Kiekvienas vartotojas, pirkėjas yra susidūręs su defektais, brokuotais arba tiesiog prastos
kokybės gaminiais. Sakoma, kad 80% defektų galima panaikinti naudojant tik 20% pastangų. Labai
svarbu šiuolaikinėms įmonėms kuo ankstesnėje gamybos stadijoje aptikti defektus ir juos pašalinti.
Kiekviena įmonė, maža ar didelė, susiduria su šia problema, dėl to jų spendimai yra ypačaktualus.
Referato tikslas: išanalizuoti kokybės valdymo metodus ir priemones, kurios labai padeda
spręsti įmonės ,,Stabdžai“ kokybės problemas. Tikrosios įmonės prašymu bendrovės pavadinimą
pakeičiau. Buvo išnagrinėti gamybos procese atsiradę defektai. Naudojant pasirinktas priemones,
defektų priežastys buvo nustatytos, kad jas pašalinti.
Referato uždaviniai:
1. Išanalizuoti moksliniu pagrindu, kas yra visuotinė kokybė.
2. Aprašyti įmonės ,,Stabdžiai” defektų analizę.
3. Padaryti išvadas įmonės ,,Stabdžiai” pavyzdžiu.

I. Mokslinės literatūros analizė
Visuotinė kokybė reiškia "kokybė vartotojui" požiūrio taikymą bet kurioje darbinėje bei
visuomeninėje veikloje ir privačiame gyvenime.Kokybė vartotojui - tai vartotojo reikalavimų
produktui atitikimo lygis. Šiuo aspektu produkto kokybė sunkiai nustatoma dėl skirtingo vartotojų
skonio ir skirtingų jų poreikių.
Kas yra kokybė? Analizuodami šio žodžio prasmę matome, kad ji nevienareikšmė. Tai
išryškėja lyginant šio žodžio vartojimo kontekstą. Viena, kai jis vartojamas buitinėje kalboje, visai
kas kita, kai jį vartoja mokslininkai arba praktikai, gvildenantys kokybės klausimus. Kai girdime
sakant: aukštos kokybės gaminys, įsivaizduojame ypač gerai pagamintą, puikų produktą. Tarybiniais
laikais kokybiška prekė buvo laikoma prekė, atitikusi standartus. Tačiau standartai yra netobuli,
greitai sensta, yra sudaromi žmonių, turinčių savo nuomonę.
Kadangi taikomos kokybės vadybos priemonės gerai žinomos ir išbandomos, šiame
savarankiškame darbe pateiksiu tik jų trumpas charakteristikas, orientuotas į esmines savybes.
Pareto schema yra pagrįsta atrastu reguliarumu, kuris paprastai 20-30% priežasčių sukelia 70-80%
žmogaus veikimo pasekmių. Svarbus klausimas yra tinkamai nustatyti priežastis, dėl kurių atsiranda
didelių neatitikimų. Pareto metodas priklauso nuo būdų, leidžiančių nustatyti veiksmus, kuriais
siekiama tobulinti medžiagų produktų ir paslaugų procesus ir kokybinius požymius. Šis metodas
naudojamas pagrindinėms savybėms (įvykiams, priežastims) nustatyti, turinčioms didžiausią įtaką
kokybei, todėl tai yra labai naudinga priemonė procesų kokybei ir kokybiškų medžiagų ir paslaugų
kokybei pagerinti. Šis paskirstymas gali būti taikomas visiems reiškiniams, kurie gali būti pateikti
skaičiais ir nurodomi procentais. 

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus