Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

„AUTOCOM“ PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMO DIDINIMAS

10 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Transportas ir logistika , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 37 psl., (8069 ž.)
Vertinimas:
10 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
SANTRAUKA 3
SUMMARY 5
ĮVADAS 7
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 9
1.1. PREKĖS ŽENKLO SAMPRATA 9
1.2. PREKĖS ŽENKLO FUNKCIJOS 12
1.3. PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMAS IR JO DIDINIMAS 14
1.3.1. PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMO DIDINIMO TIKSLAI 17
1.4. PREKĖS ŽENKLO VERTINGUMAS 18
1.5. PREKĖS ŽENKLO KURIAMA VERTĖ 20
2. TYRIMO DIZAINAS 22
2.1. TYRIMO EIGOS PRISTATYMAS 22
2.2. ĮMONĖS PRISTATYMAS 24
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 25
3.1. UAB „AUTOCOM“ PREKĖS ŽENKLO ĮVERTINIMAS 25
3.2. UAB „AUTOCOM LT“ PREKĖS ŽENKLO ŽINOMNUMO DIDINIMO
GALIMYBĖS 31
IŠVADOS 33
REKOMENDACIJOS 35
LITERATŪROS SĄRAŠAS 37

SANTRAUKA
Darbo aktualumas. Prekiniai ženklai susiduria su iššūkiais išsiskirti, didinti
žinomumą. Naudojant elektroninę prekybą, neapčiuopiama nauda, bendras
įvaizdis yra svarbūs. Prekės ženklo žinomumo matavimas yra būtinas siekiant
sėkmės, tačiau trūksta tyrimų.
Darbo tikslas: Išanalizavus prekės ženklo žinomumo didinimo teorinius aspektus, įvertinti
įmonės “Autocom” prekinio ženklo rinkodaros priemonių panaudojimo galimybes bei svarbą
dabartinėje rinkoje.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti prekės ženklo sampratos analizę, nustatyti prekės ženklo kuriama vertė;
2. Identifikuoti priemonės, kurios teikia didžiausią vertė prekės žinomumo didinimui;
3. Anketinės apklausos pagalba atlikti įmonės “Autocom” analizę ir nustatyti prekės ženklo
žinomumo efektyvumą.
4. Nustatyti prekės ženklo žinomumo didinimo priemonės įmonės “Autocom” aspektu
remiantis tyrimo duomenimis;
Objektas: Prekės ženklo žinomumo didinimo priemonės paslaugų teikimo aspektu.
Tyrimo metodika, pagrindiniai tyrimo metodai : mokslinės literatūros
analizė, anketinė apklausa.
Pagrindiniai tyrimo rezultatai . Prekės ženklas rinkoje nėra žinomas, dėl
keletos priežasčių: menkos rinkodaros priemonės, siauras pasirinkimas, didelė
kaina. Prekės ženklas nėra populiarus, tačiau nėra atliekamos jokios rinkodaros
kampanijas, pritraukiamas naujų klientų segmentas.
Svarbiausios baigiamojo darbo išvados . Prekės ženklo nuosavybė reiškia
atpažįstamo ženklo pridėtinę vertę. Prekės ženklo žinomumo didinimas apima
stiprų buvimą internete, partnerystę, gerą klientų aptarnavimą. Tradicinė
reklama veikia, tačiau svarbiausia yra nukreipti tinkamą auditoriją. Nuomos
įmonės gali išsiskirti, pritraukti naujų klientų, derindamos šias strategijas,
nuolat tobulindamos savo požiūrį.
3-5 raktiniai žodžiai: prekės ženklas, nuoma, auditorija, automobiliai.

ĮVADAS
Temos aktualumas. Šiuolaikinė visuomenė, kuri pastebimai vis tobulėja, skatina įvairiausių
prekės ženklo žinomumą didinančių priemonių tobulėjimą, o įvairių verslo sričių specialistai ir
valdytojai, prekės ženklų kūrėjai, kurie užtikrina konkrečių sistemų naudojimą versle, susiduria su
naujais iššūkiais. Verslo atstovų pagrindinis iššūkis yra išspręsti kylančias problemas dėl didžiulės
konkurencijos, kintančios vartotojų kultūros ir verslo aplinkos. Siekis didinti kiekvienos prekės
ženklą yra neatsiejamas nuo kiekvieno verslo plėtros tikslų ir įnorių. Dabartinė rinka yra perpildyta
tokių pačių prekių ir paslaugų, todėl įmonės pradėjo skirti dėmesį į neapčiuopiamą savo produkto ir
pačios įmonės teikiamą naudą vartotojui. Todėl nauji sprendimai sutelkė didelį dėmesį ties prekių
ženklu. Pradėta kvestionuoti prekės ženklo prasme, esme ir paskirtimi. Taip pat įmonėms pradėjo
kilti daug klausimų, kokią įtaką prekės ženklas turi bendrai veiklos sėkmei. Tokios problemos
įmonėms pradėjo kilti, kai daugelis prekių ženklų persikėlė į elektroninę erdvę, kur informacija
klientams tapo pasiekiama žymiai lengviau. Vyrauja pernelyg susiaurintas supratimas, jog
populiarinti prekės ženklą pakanka jį aktyviai reklamuoti. Tad būtina įveikti nemažai sunkumų, iš
kurių vienas esmingiausių, kaip įvertinti ir kurti prekės ženklo žinomumą. Savo pozicijų rinkoje
žinojimas padėtų įmonei priimti alternatyvius sprendimus prekės ženklo žinomumui stiprinti.
Šiuo atveju konkurencija paslaugų industrijoje darosi vis stipresnė. Įmonės, siūlančios panašius
produktus ar paslaugas, naudoja tuos pačius paskirstymo kanalus ir rinkodaros priemones, todėl
konkuruoti tik dar sunkiau, todėl svarbu skatinti prekės ženklo žinomumą. Paprastas konkretaus
prekės ženklo atpažinimas gali įtakoti jo supratimą, kadangi žmonės yra linkę mėgti žinomus
prekinius ženklus, net jeigu niekada nėra jų naudoję.
Prekės ženklas – tai prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų visuma,
skirta atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomas prekes ir atskirti jas nuo...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus