ASMENYBĖS UGDYMO SVARBA
TURINYS
ĮVADAS 3
1. ASMENYBĖS UGDYMO SAMPRATA 4
2. ASMENYBĖS UGDYMO PROBLEMOS 5
2.1 Asmenybės ugdymo problemos Lietuvoje ir pasaulyje 5-6
2.2Asmenybės ugdymo būdai visuomenėje 7
3. ASMENYBĖS SVARBA VISUOMENĖJE 8
IŠVADOS 9
LITERATŪROS SĄRAŠAS 10
ĮVADAS
Ši tema skirta individualiam ir organizaciniam mokymuisi. Temoje nagrinėjami lavinimosi
bei tobulinimosi klausimai ir vadovo vaidmuo sukuriant sąlygas pavaldinių mokymuisi bei visos
organizacijos plėtrai. Čia jums bus pasiūlyta išanalizuoti gyvenimišką mokymosi grandinę,
praeities, patirties privalumus ir trūkumus. Individualiame lygmenyje mokymosi esmę gali
sudaryti specifinių įgūdžių įvaldymas bei specifinių žinių įgijimas, kurie yra siejami su gabumų ir įgymių sąvokomis.
Darbo objektas: Asmenybės ugdymas.
Darbo tikslas: Nustatyti asmenybės ugdymo svarbą.
Darbo uždaviniai:
1.Atkleisti asmenybės ugdymo sampratą.
2.Nustatyti asmenybės ugdymo problemas.
3.Atskleisti išugdytos asmenybės svarbą visuomenėje.
Tyrimo metodai: mokslinė ir kitos literatūros analizė.
1.ASMENYBĖS UGDYMO SAMPRATA
Asmenybės ugdymas suprantamas kaip mokymosi ir tobulėjimo būdas.
Šalkauskis (1992), Ugdymą laikė kultūros lytimi, kurios galutinė forma – dora.
Vadovaujantis šia ir panašiomis nuostatomis buvo suformuluotas pagrindinis ugdymo
tikslas: padėti asmeniui atskleisti bendrąsias žmogaus vertybes ir jomis grįsti savo
gyvenimą. Gėrio kultūrą žmogui privalu diegti, plėtoti, skleisti visomis išgalėmis ir
priemonėmis. Žmogus, neturintis asmenybės, galima teigti neegzistuoja, neturi savo
nuomonės ir yra niekas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!