Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

ASMENS PREKĖS ŽENKLO KOMUNIKACIJOS POVEIKIS VARTOTOJŲ ELGSENAI

9.3 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 62 psl., (16298 ž.)
Vertinimas:
9.3 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ASMENS PREKĖS ŽENKLO KOMUNIKACIJOS POVEIKIS VARTOTOJŲ ELGSENAI

TURINYS
SANTRAUKA 2
SUMMARY 3
ĮVADAS 4
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 6
1.1. Asmens prekės ženklo samprata 6
1.2. Asmens prekės ženklo komunikacijos ir įvaizdžio ypatumai 9
1.3. Asmens prekės ženklo formavimas 11
1.4. Vartotojų elgseną sąlygojantys veiksniai 16
2. TYRIMO DIZAINAS 24
2.1. Tyrimo eigos pristatymas 24
2.2. Editos Ram prekės ženklo pristatymas 26
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 28
3.1. Kokybinio tyrimo rezultatų pristatymas 28
3.2. Kiekybinio tyrimo rezultatai 30
IŠVADOS 42
REKOMENDACIJOS 43
LITERATŪROS SĄRAŠAS 44
PRIEDAI 53

SANTRAUKA
Baigiamojo darbo tema: Asmens prekės ženklo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenai.
Baigiamąjį darbą sudaro 4 dalys: mokslinės literatūros analizė, tyrimo dizainas ir tyrimo
rezultatų aptarimas, rekomendacijos.
Mokslinės literatūros analizėje buvo pristatytos prekės ženklo ir asmens prekės ženklo
sampratos, apibrėžti asmens prekės ženklo komunikacijos ir įvaizdžio ypatumai, asmens prekės
ženklo formavimo procesas bei vartotojų elgseną socialiniuose tinkluose sąlygojantys veiksniai.
Identifikavus asmens prekės ženklą apibūdinančias savybes, vertybes ir kitus ypatumus, nuosekliai
įgyvendinant prekės ženklo kūrimo ir puoselėjimo procesą, gali būti pasiekiamas asmens prekės
ženklo auditorijos įsitraukimas, didinami prekių ir paslaugų žinomumas bei pardavimai.
Įgyvendinus šiuos tikslus, manoma, kad asmens prekės ženklo komunikacija gali daryti teigiamą
poveikį vartotojų elgsenai.
Antroje darbo dalyje buvo atliktas tyrimas, kurį sudarė kiekybinis ir kokybinis tyrimas.
Kokybiniu tyrimu buvo siekta išsiaiškinti pasirinkto asmens prekės ženklo komunikacijos
priemonės, veikimo principai, komunikacijos tikslai ir siekiamas poveikis vartotojų elgsenai.
Kiekybiniu tyrimu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip tiriamo asmens prekės ženklo vartotojai vertina
ir įsitraukia į komunikaciją, kaip apibūdina prekės ženklą.
Tyrimo rezultatai atskleidė, kad Edita Ram prekės ženklas nėra aiškiai identifikavęs
komunikacijos tikslų, komunikacijos priemonės yra nepakankamai įtraukios. Tuo tarpu asmens
prekės ženklo vartotojai teigia, kad prekės ženklą socialiniuose tinkluose stebi dažnai, tačiau jie nėra itin aktyvūs.
Remiantis atlikto tyrimo rezultatais, buvo suformuotos Edita Ram prekės ženklo plėtojimo ir
tikslinės auditorijos įtraukties skatinimo rekomendacijos.
Raktiniai žodžiai: asmens prekės ženklas, komunikacija, socialinės medijos, vartotojas, vartotojų elgsena.

ĮVADAS
Temos aktualumas. Asmens prekės ženklas ir jo komunikacija sulaukia vis didesnio dėmesio.
Temos aktualumas siejamas su šiuolaikinėmis internetinėmis, socialinėmis platformomis tokiomis
kaip „Instagram“, „Facebook“, „TikTok“ ir pan., kurios tapo neatsiejamos nuo kasdieninio
gyvenimo ritmo. Socialinių tinklų vartotojų skaičius itin greitai auga, o remiantis 2024-ųjų metų
sausio mėnesio „Statista“ duomenimis, 62,3 % pasaulio gyventojų aktyviai naudoja socialinius
tinklus (Pasaulio skaitmeninė populiacija, 2024). Todėl šios socialinės medijos yra ir ateityje
numatoma, kad bus, neatsiejamas kasdienybės įrankis asmenims, siekiantiems dalintis asmeniniais
įrašais, norintiems pritraukti tikslinę auditoriją ir jos dėmesį. Asmenims, socialinėje medijoje
rezultatyviai pristatantiems prekės ženklą ar paslaugą, pasak Kraujalienės ir kt. (2024), yra svarbu
formuoti teigiamą ir pozityvias emocijas sukeliantį prekės ženklą. Petronaičio (2020) teigimu,
tinkamas savęs pozicionavimas yra labai svarbus norint gauti naudos tiek iš profesinės, tiek iš
socialinės sferos.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus