Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

AR LYTINIS ŠVIETIMAS MOKYKLOJE TURĖTŲ BŪTI PRIVALOMAS

10 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Psichologija , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 14 psl., (3420 ž.)
Vertinimas:
10 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

AR LYTINIS ŠVIETIMAS MOKYKLOJE TURĖTŲ BŪTI PRIVALOMAS?
Namų darbas

TURINYS
Įvadas
1.Lytinis švietimas Lietuvoje ir pasaulinė reprodukcinė ideologija4-5
2. Metodai, taikomi lytiniame švietime 5
2.1 Lytinio švietimo palyginimas mokyklose Anglijoje ir Olandijoje XX a. pab.5-4
2.2 Visuminio ir biologinio metodų taikymas lytiniame švietime Lietuvoje6-7
2.3 Lytinių švietimo programų efektyvumas 7-8
3. Lytinio švietimo poveikis. Jaunimo požiūris (Lytinis švietimas mokyklose 2009 metais Lietuvoje) 8-9
4. Lytinio švietimo privalomumo regimybė ir reglamentavimas (RŠLU programa Lietuvoje) 9-11
Išvados11-12
Literatūros sąrašas 13

ĮVADAS
Šiuo metu žiniasklaidoje dažnai linksniuojamas lytinis švietimas ir su juo susiję
opiausi visuomenei klausimai – ar tai privaloma išskirti kaip atskirą discipliną mokykloje, ar
reikia vaikus ankstyvame amžiuje supažindinti su tokiu dalyku. Diskutuojama, kad lytinis
švietimas gali sukelti ne tik teigiamus, bet ir neigiamas pasekmes vaikų tarpe.
Lytinio švietimo aktualumas nekelia abejonių. Visuomenė yra pasiskirsčiusi į dvi
dalis – už šią discipliną mokykloje ir prieš. Argumentuodama už, visuomenė įsitikinusi, kad
su vaikais, jaunimu reikia kalbėti svarbiomis temomis, ypač lytiniu švietimu. Nieko nepakeisi
– įžengta į XXI a. – informacijos, žinių visuomenės amžių. Nebeįmanoma pabėgti nuo
informacijos srauto, žiniasklaidos, interneto brukamos medžiagos, kurioje slypi ir pavojinga
vaikų psichikai, neteisingai jų suprasta informacija. Tad lytinis švietimas mokykloje būtų
labiau pritaikytas, adaptuotas specialistų pagalba.
Kita pusė uoliai tvirtina, kad lytinis švietimas tik skatina ankstyvą ir neatsakingą
lytinį gyvenimą, o specialistai, kalbėdami apie prezervatyvų ir kontracepcijos naudojimą, tik
reklamuoja šiuos produktus ne apsaugodami vaikus nuo lytiškai plintančių ligų, nėštumo, bet
siekiant padidinti įmonių pelną, kurios ir sukūrė šias priemones. Taip pat po šios disciplinos
egzistuotų baimė pradėti lytinį gyvenimą, sumažėtų ir lytinių partnerių, ir lytinių santykių skaičius.
Šio darbo tikslas, lyginant mokslinius straipsnius, išanalizuoti aptariamų tyrimų
duomenis, kas buvo gauta, kuo tie duomenys tarpusavyje panašūs ir kuo skiriasi. Taip pat
išskirti tyrimų trūkumus ir gautų rezultatų ribotumus, aptarti, kokios teisės normos turėtų būti
formuluojamos remiantis tais duomenimis.
Uždaviniai:
1.Apibrėžti lytinio švietimo ir reprodukcinės sveikatos ideologiją;
2.Lyginant straipsnius išsiaiškinti, kuris metodas – moralinis/visuminis ar biologinis – dažniau pasitaikantis, labiau tinkantis;
3.Išsiaiškinti, kurie lytinio švietimo pateikimo ugdytiniams būdai yra efektyvesni;
4.Nustatyti, koks yra lytinio švietimo poveikis jaunuoliams, koks jų požiūris į šį mokomą dalyką;
5.Išsiaiškinti, kaip lytinis švietimas reglamentuojamas, dėl kokių priežasčių
Lietuvoje lytinio švietimo programa neįgyvendinama visose mokyklose ir kaip tai pakeisti.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus