APB ,,Apranga” finansinių rodiklių analizė
Įmonių finansų valdymo namų darbas
Santrauka
Akcinė prekybos bendrovė ,,Apranga”. 1993 m. kovo 1 d. įregistruojama akcinė
bendrovė ,,Apranga” bei atidaroma to paties pavadinimo parduotuvė. ,,Aprangos” grupė –
mažmeninė prekybos drabužių lyderė Baltijos šalyse, bendradarbiaujanti su garsiausiais prekės
ženklais Europoje ir pasaulyje. ,,Aprangos” grupę sudaro pagrindinė APB ,,Apranga” ir 18
dukterinių įmonių. Pramonės šaka ir aukštesnysis sektorius ,,Aprangos” grupė valdo 6 skirtingų tipų
parduotuvių tinklus ar atskiras parduotuves Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje [10]. Šios bendrovės
emisijos duomenys: emisijos dydis – 55 291 960, nominali vertė – 0,29 EUR.
Bendrovės ,,Apranga” akcijų kaina per ataskaitinį 12 mėnesių laikotarpį augo nuo 8,89 Lt iki 9,05
Lt už akciją (+1%). Maksimali akcijų kainą per laikotarpį buvo 10,15 Lt už akciją, minimali akcijų
kaina – 8,49 Lt už akciją. Vidutinė svertinė akcijų kaina per ataskaitinį laikotarpį sudarė 9,31 Lt už
1 akciją. APB ,,Apranga” kontrolinis akcijų paketas priklauso investiciniam holdingui ,,MG Baltic
Investment”, kuris kartu su alkoholio gamybos, didmeninės prekybos bei prekybos paslaugų įmonių
grupe ,,MG Baltic Trade” bei nekilnojamojo turto valdymo ir plėtros bendrove ,,MG Valda” sudaro
koncerną ,,MG Baltic”. UAB ,,MG Baltic Investment” sudaro 54,11% akcijų, Swedbank AS
(Estonia) clients - 11,31% ir UAB ,,Minvista” - 9,91%. Akcijų pasiskirstymas pateikiamas 1 pav.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!