Vartotojų elgsena
Alaus reklamos poveikis vartotojui
Turinys
1.ĮVADAS 3
2.Statistinė duomenų analizė ir apibendrinimas 4
3.Išvados 10
4.Naudota literatūra 11
5.Priedai 12
1.ĮVADAS
Dabartiniame verslo pasaulyje, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti
sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti
kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip paveikti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės
klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių su kitomis
prekybos įmonėmis, paslaugas teikiančiomis firmomis, kurios irgi siekia tokių pat tikslų.
Tyrimo tema – alaus reklamos poveikis vartotojui.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vartotojų požiūrį į alaus reklamą.
Tyrimo uždaviniai:
ištirti vartotojų požiūrį į alaus reklamą.
Išsiaiškinti ar alaus reklama turi įtakos vartotojams pasirenkant prekę (alų).
Tyrimo metodika - atliekant tyrimą pasirinktas anketinės apklausos tyrimo būdas.
Tyrimo atlikimas – respondentai buvo apklausiami atsitiktinai naudojant apklausos tinklapį
www.apklausa.lt
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!