Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

AB "Žemaitijos pienas" tiekimo grandinė ir jos valdymo procesai

9.2 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 16 psl., (3397 ž.)
Vertinimas:
9.2 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

AB „ŽEMAITIJOS PIENAS“ TIEKIMO GRANDINĖ IR JOS VALDYMO PROCESAI 
Savarankiškas darbas

Turinys
ĮVADAS 3
1. Tiekimo grandinė 4
2. Tiekimo grandinės planavimas ir valdymas 6
3. Įmonės prekės paskirstymo grandinė 8
4. AB „Žemaitijos pienas“ tiekimo grandinė ir jos valdymo procesai 10
4.1 Apie Bendrovę 10
4.2 Bendrovės paskirstymo tiekimo grandinė 10
4.3 Bendrovės tiekimo grandinės valdymo procesai 13
IŠVADA 17
NAUDOTOS LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 18

ĮVADAS
Kiekvienos įmonės pagrindinis tikslas yra maksimizuoti gaunama grynąjį pelną. Tam
yra reikalingas tinkamas įmonės vidaus valdymas, kuris užtikrintu įmonės rinkos poziciją ir ateities
perspektyvą.
Įmonės egzistavimas neatsiejamas nuo tiekimo grandinės vadybos, kadangi tai yra
visų vykdomų įmonės operacijų planavimas, vykdymas ir kontroliavimas, siekiant jog kliento
poreikiai būtų patenkinti kuo tiksliau. Laikomasi nuomonės, kad tiekimo grandinės vadyba
Lietuvoje sparčiai vystosi ir vis daugiau įmonių bando taikyti šią koncepciją, kuri padeda optimaliai
valdyti verslą ir svarbiausia – didina įmonės pelningumą. Kuo dažniau ir plačiau taikoma tiekimo
grandinės vadyba, tuo labiau pastebima, kad tai yra sudėtingas bei daug laiko atimantis procesas.
Todėl yra diegiamos įvairios tinklo koordinavimo programos, kurios padeda supaprastinti didelius
dokumentų srautus bei nagrinėjami faktoriai, kurie gali turėti įtakos tiekimo grandinių vadybai.
Tiekimo grandinės valdymas (TGV) apima visų verslo procesų, vykstančių tiekimo
grandinėje, valdymą. Todėl šiame darbe labiausiai bus orientuotasi į grandinės valdymo procesus
juos
Probleminis klausimas: kodėl svarbus tiekimo grandinės valdymas?
Darbo objektas: tiekimo grandinės valdymo procesai.
Darbo tikslas: išnagrinėti tiekimo grandinės valdymo sampratą bei pritaikyti pasirinktai įmonei.
Darbo uždaviniai :
Apibrėžti tiekimo grandinės sampratą
Apibūdinti tiekimo grandinės planavimą ir valdymą
Apibūdinti įmonės prekės paskirstymo grandinę
Išanalizuoti AB „Žemaitijos pienas“ tiekimo grandinę ir jos valdymo procesus

1. Tiekimo grandinė 
Literatūroje galima rasti pilna skirtingų tiekimo grandinės valdymo apibrėžimų. Klasikinis
apibrėžimas teigia, jog tiekimo grandinė – tai efektyvus atsargų bei su jomis susijusių informacijos
srautų iš kilmės į tikslo vietą projektavimas, planavimas, vykdymas bei kontroliavimas siekiant
patenkinti klientus poreikius (Dauglas L., p.5).
G. Gundlach, Y. Bolumole, R. Eltantawy, R. Frankel (2006) tiekimo grandinę įvardija kaip
įmonių tinklą arba nepriklausomus verslo vienetus nuo tiekėjo iki galutinio kliento. Tame tinkle yra
integruotas paklausos ir pasiūlos koordinavimas.
G. Kovacs (2004) apibūdindamas tiekimo grandinę teigia, kad joje yra susipynę dalyviai, jų
funkcijos ir ištekliai. G. Kovacs pažymi, kad kai yra nustatomos konkrečios ribos visiems tiekimo
grandinės dalyviams, atliekantiems specialias funkcijas, tada jie pradeda kartu dirbti panaudodami
turimas atsargas, žinias, informaciją, technologijas ir finansinius išteklius. Svarbiausia, kad visi
tiekimo grandinės dalyviai tarpusavyje bendradarbiautų.
R. Lummus, W. Krumwiede, R.J. Vokurka (2001) pažymi, kad tiekimo grandinė – įmonių
sistema, apimanti visus procesus, susijusius su produkto pristatymu nuo neapdirbtos žaliavos iki jos
pateikimo klientui, įskaitant žaliavų ir dalių paiešką, gamybą ir surinkimą, sandėliavimą ir
inventoriaus apskaitą, užsakymų pateikimą ir valdymą, distribuciją visais kanalais, pristatymą
klientams ir informacines technologijas šiems procesams stebėti.
Tiekimo grandinės sąvoką plačiai apimą įmonės veikos visumą. Daugumos autorių teigia, kad
tiekimo grandinės valdymo procesas turi būti suvokiamas kaip vieninga sistema. Kiekvienos
sistemos elemento veikla turi įtakos visos sistemos veiklai. Taip pat tiekimo grandinės dėka galima
planuoti, koordinuoti bei kontroliuoti esamų atsargų kiekius bei su atsargomis susijusius
informacijos srautus.
Pasak V. Zinkevičiūtę,, A. Vasiliauską (2013), klientas yra sudėtinė tiekimo grandinės dalis,
todėl pirminis kiekvieno grandinės nario tikslas yra patenkinti užsakovo poreikius ir kartu sukurti
naudą (pelną) sau pačiam, o pagrindinis tiekimo grandinės tikslas yra sukurti didžiausią...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus