TURINYS
Turinys.......................................................................................................................................................2
Įvadas.........................................................................................................................................................3
Įmonės pristatymas....................................................................................................................................4
Įmonės misija.............................................................................................................................................5
Įmonės rinkodaros tikslai...........................................................................................................................5
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ aplinkos analizė....................................................................................................6
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros mikroaplinkos analizė....................................................................6
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ perspektyvu analize (SSGG)................................................................................7
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija..................................................8
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros komplekso elementų analizė..............................................................8
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ prekių analizė...................................................................................................8
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ prekių kainų analizė.......................................................................................10
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ prekių paskirstymo analizė............................................................................11
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ prekių rėmimo analizė...................................................................................11
Išvados.....................................................................................................................................................12
Rekomendacijos.......................................................................................................................................12
Literatūra..................................................................................................................................................13
Anketa......................................................................................................................................................14
ĮVADAS
Ką reiškia rinkodaros sąvoka? Daugelis mano, kad rinkodara – tai tik pardavimai ir
reklama. Dėl to gal neverta stebėtis , nes kasdien mus atakuoja reklama per televiziją, internetą,
laikraščių reklaminiai skelbimai, telefono skambučiai. Nors pardavimai ir reklama yra svarbūs dalykai,
jie tėra dvi iš daugelio rinkodaros funkcijų ir dažniausiai ne patys svarbiausi.
Šiandien rinkodarą reikia suprasti ne senąja prasme - ,,supažindinti ir parduoti“, o naująja
– patenkinti kliento poreikius. Parduoti galima tik tada, kai yra sukurtas produktas. Rinkodara
prasideda kur kas anksčiau, negu bendrovė imasi produktą gaminti.
Darbo tikslas: išanalizuoti "Pieno žvaigždės" rinkodaros strategiją.
Uždaviniai darbo:
1.Išanalizuoti AB ,,Pieno žvaigdės‘‘ mikro ir makro aplinkas;
2.Nustatyti AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ teikiamų prekių kainas;
3.Nustatyti AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ misija, problemas ir darbo tikslus;
4.Nustatyti AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ tikslinę rinką ir pasirinktą strategija.
Tyrimo metodai:
1.Darbuotojų apklausa;
2.Mokslinės literatūros ir antrinių duomenų analizė;
Tyrimo objektas:
AB ,,Pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros strategija.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!