Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

3D avatarų pritaikymo tvarios mados versle galimybių tyrimas

9.9 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Dizainas , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 76 psl., (16370 ž.)
Vertinimas:
9.9 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

3D avatarų pritaikymo tvarios mados versle galimybių tyrimas
Baigiamasis magistro projektas

Turinys
Lentelių sąrašas 9
Paveikslų sąrašas 10
Santrumpų ir terminų sąrašas 11
Įvadas 12
1. Teorinė dalis 13
1.1. 3D kūno skenavimas 13
1.1.1. 3D skenavimo sistemos 13
1.2. 3D kūno skenavimo technologijos pritaikymas 14
1.2.1. Kompiuterinių žaidimų pramonė 14
1.2.2. Mados pramonė 15
1.2.3. Sporto sritis 15
1.2.4. Krašto apsaugos specialistų apranga ir ekipuotė 15
1.2.5. Medicinos sritis 16
1.3. 3D žmogaus figūros skenavimo iššūkiai 16
1.3.1. Nesklandumai skenavimo procese 16
1.3.2. Psichologinis poveikis 18
1.3.3. Integracijos ir tolimesnio panaudojimo sudėtingumas 18
1.4. 3D kūno skenavimas mobiliosiomis programėlėmis 19
1.4.1. Mobiliųjų programėlių apžvalga ir atranka 19
2. Tiriamoji dalis 21
2.1. Mobiliųjų programėlių analizė 21
2.2. Avatarų generavimas ir jų palyginamoji analizė 22
2.2.1. Figūros pasirinkimas 22
2.2.2. Pasirengimas eksperimentui 23
2.2.3. 3D avatarų kūrimo procesas 23
2.3. Rezultatų analizė 24
2.3.1. Avatarų generavimas 24
2.3.2. Avatarų kūno matmenys 25
2.4. Eksperimento apibendrinimas ir išvados 32
3. Taikomoji dalis 34
3.1. Drabužio modelio ir dydžio parinkimas 34
3.2. Suknelės detalių ir avataro paruošimas 35
3.3. Medžiagos parinkimas ir jos mechaninių charakteristikų nustatymas 36
3.4. Suknelės simuliavimas ir virtualus primatavimas 37
3.5. Realios ir virtualios suknelių vaizdų palyginimas 41
4. Avatarų pritaikymo galimybės mados pramonėje 45
4.1. Avatarų nauda ir pritaikymo galimybės 45
4.2. Avatarų pritaikymo nesklandumai 46
4.3. Avatarų pritaikomumo didinimas 46
Išvados 48
Literatūros sąrašas 49

Įvadas
Mados sektorius yra vienas taršiausių pasaulyje, todėl šių laikų mados pramonė turi ne tik siekti
finansinių tikslų, bet ir nuolat prisitaikyti prie aplinkosaugos ir tvarumo reikalavimų [1]. Vartotojai
tampa vis sąmoningesni, todėl prioritetą teikia inovatyviems ir tvariems verslams, o skaitmeninių
technologijų plėtra įgyja vis didesnę svarbą ir aktualumą. Viena iš perspektyviausių inovacijų šioje
srityje yra 3D kūno skenavimo technologijos. Šios technologijos vystymas ir pritaikymas gali padėti
didinti mados pramonės tvarumą, mažinti perteklinę gamybą ir aplinkos taršą bei sutaupyti resursų.
3D skenavimas leidžia kurti individualizuotus avatarus, atspindinčius realias žmogaus figūras ir jų
proporcijas. Šie avatarai gali būti naudojami ne tik primatavimų ar dydžio nustatymo procese, bet ir
mados kolekcijų kūrime, prototipų testavime bei personalizuotų užsakymų vykdyme. Tai leistų tiek
dideliems, tiek mažiems verslams sukurti efektyvesnius gamybos procesus ir sutaupyti resursų.
Toks technologijų pritaikymas, atkuriant žmogaus kūną skaitmeniniu formatu, prisidėtų prie
perteklinio vartojimo bei prekių grąžinimo mažinimo. 3D skenavimo technologijos taip pat
prisideda prie skaitmeninių sprendimų plėtros, kurie palengvina klientų apsipirkimo procesą,
stiprina jų pasitenkinimą bei leidžia tiksliau pritaikyti gaminius pagal individualius poreikius. Taip
pat kuria ilgalaikę vertę verslui, skatinant efektyvesnį išteklių panaudojimą bei tvarų verslo modelį
[2]. Nepaisant technologijų plėtros ir galimo plataus jų panaudojimo, žmogaus figūros 3D
skenavimas mobiliosiomis programėlėmis ir jų pritaikymas tvarios mados sektoriuje išlieka mažai
ištirtas. Todėl aktualu analizuoti 3D skenavimo technologijos galimybes bei panaudojimo mados
versle efektyvumą.
Šio darbo tikslas – ištirti žmogaus figūros 3D skenavimo mobiliosiomis programėlėmis galimybes ir
jų pritaikymą didinant mados verslo tvarumą.
Darbe iškelti šie uždaviniai:
1. Išanalizuoti žmogaus figūros avataro kūrimo principus ir jo panaudojimo galimybes.
2. Žmogaus figūros 3D skenavimo mobiliosiomis programėlėmis analizės pagrindu pasirinkti 
įrankį ir sudaryti figūros skenavimo metodiką.
3. Atlikti palyginamąjį žmogaus figūros 3D skenavimo mobiliosiomis programėlėmis tyrimą ir rezultatų analizę.
4. Pademonstruoti 3D avatarų pritaikymą virtualiam aprangos atvaizdavimui ir praktinę naudą 
vystant elektroninę prekybą ir tvarų verslą.

1. Teorinė dalis
Teorinėje dalyje pateikiama literatūros analizė apie skenavimo tipus ir jų pritaikymo galimybes.
Aptariami pagrindiniai skenerių veikimo principai, kurie užtikrina patogų ir efektyvų 3D kūno
skenavimą. Atskleidžiamas ir analizuojamas 3D kūno skenavimo technologijos pritaikymas
įvairiose srityse bei aptariami 3D žmogaus figūros skenavimo iššūkiai. Daug dėmesio skiriama
nemokamoms...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus