UGDYMO PROCESO TRUKMĖ – 34 savaitės.
Literatūriniam ugdymui skiriama 85 / 68 pamokos (5 / 4 pamokos per savaitę). Jeigu mokiniai turi 5 savaitines pamokas, tai derėtų daugiau pamokų skirti kūrinių kon-
tekstams nagrinėti ir kalbos ugdymo darbams.
Iš jų: privalomiems ir privalomai pasirenkamiems kūriniams skiriama 55 / 43 pamokos, laisvai pasirenkamiems kūriniams ir kalbos vartojimo ugdymui – 30 / 23 pamo -
kų), 2 pamokos rezervinės.
DALYKO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI (iš Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrųjų programų)
1.2.1. Lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo tikslas – padėti mokiniams suvokti ir ugdytis lietuvių kalbą kaip svarbią savo tapatybės dalį, Lietuvos visuomenės bendravimo būdą; atrasti literatūrą kaip asmeninei egzistencijai svarbią kultūros sritį, ugdytis savarankišką ir kūrybišką požiūrį į literatūrą; suvokti save kaip lietuvių kalbos, literatūros ir kultūros paveldėtoją, puoselėtoją ir kūrėją; ugdytis laisvo, atsakingo asmens savimonę.
1.2.2. Lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo uždaviniai – sudaryti sąlygas, kad mokydamiesi lietuvių kalbos ir literatūros mokiniai:
1.2.2.1. suprastų kalbos sistemą, įgustų reikšti mintis, kurti tekstus žodžiu ir raštu taisyklinga, aiškia bei turininga kalba, atrastų lietuvių kalbos teikiamas kūrybos galias;
1.2.2.2. atrastų skaitymo malonumą, suvoktų literatūrą kaip meną, lavintųsi estetinę pajautą, įžvelgtų literatūros jungtis su kitais menais;
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!