Kokias knygas perskaičiau vasarą?
1 • Išklausius įrašą aptarti, kokias kny-
gas ir kaip pristatė vaikai.
• Išsiaiškinti, kaip reikia pristatyti
savo perskaitytą per vasarą knygą.
• Teisingai atsakyti į išklausyto pokalbio
turinio klausimus.
• Paaiškinti, kurios knygos pristatymas pa-
tiko labiau.
• Pagal pateiktus knygos pristatymo krite-
rijus ir pristatymo pavyzdį mokytis prista-
tyti savo perskaitytą knygą.
Savo perskaitytas knygas
mokiniai turėtų pristatyti pa-
eiliui pirmos rugsėjo savaitės
metu. Siūlome kiekvieną pa-
moką išklausyti 3–4 mokinių
knygų pristatymus.
Kas parašyta knygos viršelyje?
1 • Išsiaiškinti, kas parašyta knygos
viršelyje ir antraštėje.
• Parašyti rašytines raides, žmo-
gaus vardą, pavardę, knygos
pavadinimą.
• Pristatyti ir parašyti perskaitytos knygos
pavadinimą, autorių ir dailininko vardą
ir pavardę bei leidyklą, kada ir kur knyga
išleista.
• Palyginti savo parašytas raides su patei-
kiamomis. Palyginti, kurias raides pavyko
parašyti taisyklingai, o kurias rašyti dar
reikia pasimokyti.
Siūloma vaikams pamokoje
turėti savo perskaitytą per
vasarą knygą.
Kas yra knygų nameliai?
1 • Perskaityti ir suprasti negrožinį
tekstą „Bibliotekėlė po atviru
dangumi“.
• Kartoti žmonių vardų ir vietovar-
džių rašybą.
• Teisingai atlikti teksto supratimo
užduotis.
• Taisyklingai sakiniuose parašyti žmonių
vardus ir vietovardžius.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!